dinsdag 8 januari 2008

2007 voorbij

Door het lijstje op de blog van Karel heb ik ook eens teruggekeken op 2007. Ik ben daarbij tot de vaststelling gekomen dat het voor mij een jaar zonder extreme hoogten of laagten geweest is, wat eigenlijk niet eens zo slecht is. Grote blunders waren er niet, grote vernieuwingen evenmin( niets waarvan ik van mijn sokken gevallen ben). Als ik al op iets stiekem een beetje trots ben, is het dat in 2007 mijn hypotheek afgelopen is en mijn klein,bescheiden rijhuisje nu echt van mij is. De belangrijkste aanwinst was ongetwijfeld de aankoop van mijn 2 parkietjes (Jefke en Jeanneke) met adequate huisvesting. 't Lijkt misschien niet zo groots maar ik beleef nog iedere dag plezier aan die pluimebolletjes. Er waren ook donkere dagen. Het verdriet om het vroege heengaan van 2 fantastische mensen die ik het geluk gehad heb te kennen. Met de inzet van het nieuwe jaar is er een gevoel van spanning over mij gekomen waar ik niet vanaf lijk te geraken. 't Is een gespannen afwachten van wat 2008 aan verrassingen zal inhouden. Hoeveel van mijn goede voornemens ga ik ook daadwerkelijk uitvoeren? Misschien komt het doordat ik binnenkort een halve eeuw oud wordt dat juist van dit jaar (en van mezelf) zoveel verwacht. Wie weet.........misschien wordt het een heel bijzonder jaar......of niet.

Geen opmerkingen: